tirsdag 4. januar 2011

Dilla på lilla - del 2


Den siste tiden har jeg fått øynene opp for ting som er LILLA. Det er jo fremdeles turkis og lysegrønn som er mine favorittfarger, men lilla er i ferd med å snike til seg en meget fin 3. plass på pallen. Det er så utrolig mye fint i lilla å få tak i nå. Jeg har såvidt byttet ut noen turkise ting i heimen mot lilla - ja, det passet jo fantastisk godt spesielt i adventstida, men noe av det lilla skal få bli også i det nye året.

Her er noen av de tingene jeg har funnet:


Puffen på bildet er fra Ellos og den falt jeg selvfølgelig som en potetsekk for. Det lille treet er fra Nettpynt, og de lilla koppene, kløverkoppene samt kløverskåla fra Rice fåes også hos Nettpynt



Såpene fra irske Avoca har de hos Lille Engel i Trondheim. Så dekorativ på badehylla, og den sprer duft selv om den ikke er pakket ut. Men åpne den og ordet selvpleie får en ny betydning. Deilig! 


'Artisan' kjøkkenmaskin fra Kitchen Aid, i farge boysenbær, viste jeg fram i forrige innlegg, men den får bli med her også, for makan til farge!


Verdens flotteste vannkokeren er denne, som de selger hos Lune Hjem (Årets Nettbutikk i 2010). Spørs vel om jeg likevel kjøper den i mint, siden det passer bedre på mitt kjøkken. Men i lilla kunne den vært en super gave til min søster, som er kjempeglad i lilla.


Så bare MÅ jeg dele en flik av disse tapetene fra Eijffinger igjen. De er så flotte! Det spørs vel om en av disse kommer til å pryde en vegg hjemme hos meg etterhvert ;-) De kan bestilles hos Lille Engel.


Fra Joveli Living kommer denne flotte heklaputa (finnes pledd helt likt) og disse koppesettene!


 Helt til slutt; tovavotter som jeg strikket til min søster i julegave. Måtte jo finne en grunn til å få vist dem fram - oppdrag herved utført! :-D Strikket i fritidsgarn, dobbelttovet i maskin på 60 grader. De blå fikk min svoger, ja, faktisk ble hele familien der forsynt med dobbelttovede votter til jul. Ingen sjans til å fryse på seg neglsprett der i gården nei ;-) 





Ingen kommentarer: