søndag 23. mars 2014

Blå inspirasjon

Dagens blogginnlegg er inspirert av den fine blå himmelen og snøen utenfor huset mitt. Straks tar jeg med meg cappuccinoen min ut for å nyte sol og stillhet :)


Snøstormens herjinger i forrige uke satte sine spor, men våren er allerede så sterkt på frammarsj at den jager vinteren unna. Mine stakkars nedsnødde primula overlever forhåpentligvis, ihvertfall har de snøtyngede buskene reist seg igjen, og skyter knopp :) 



Mann og døtre har dratt til ishallen for å gå på skøyter. Vært dårlig med is ute denne vinteren, så fint at ishallen er åpen for alle noen timer på søndagene. Slik får de ha det artig, og jeg får et par timers egentid.


Vasene mine er fra Fretex, Kremmerhuset, Ikea og Søstrene Grene. Den fine vasemannen til høyre er kjøpt i Orvieto, da vi var på en av våre Italia-turer. Skapet er et kinesisk brudeskap, kjøpt i Nederland for mange år tilbake.

Sånn, da skal jeg ut og lytte til småfugler og snøsmelting. Fin Søndag til deg! :)








Ingen kommentarer: