lørdag 20. november 2010

Juleinspirasjon

Da er vi kommet til slutten av November, ADVENTSTIDA HAR BEGYNT, og jula nærmer seg med stormskritt. Mon tro om jeg blir 'ferdig' i tide i år, og om alt blir slik jeg ser det for meg i tankene mine. Erfaringsmessig blir det IKKE sånn :-D Uansett kan det aldri bli for mye juleinspirasjon, så da starter jeg likegodt med disse bildene, som er hentet fra notonthehighstreet.com
Not On The High Street er egentlig en samling av mange webbutikker på ett sted, og de fleste av dem er eco-vennlige og basert på etisk/rettferdig handel.


Sjekk ut denne adventskalenderen! Er den ikke flott? :-)


...og lys da. Det blir aldri nok lys i jula :-)


Jeg falt for dette juletreet laget av drivved. Så vakkert i all sin enkelhet.


Te-lysholder med sølvfargede snøkrystaller. Søt :-)


Inspirasjon...


Elsker sinkhusene for t-lys!


...og disse sinkkurvene er også kjempesøte!


Og hva med en fargerik adventskalender formet som et juletre? Kan gjøres personlig med barnets (eller den voksnes - noen av oss blir jo aldri helt store :-D ) navn påsydd nederst. Artig! Lille James her er ikke så værst han heller da ;-)


Sinkhus igjen. Virkelig 'hot', på mange måter...


Søte små engler laget av resirkulert papir.

På hjemmesiden er det massevis av flotte produkter: http://www.notonthehightstreet.com/

Ingen kommentarer: