mandag 19. mars 2012

Grå panelvegg

Nå er endelig siste strøket tatt på panelveggen på det som skal bli Sannes rom. Jeg elsker denne gråfargen! Gleder meg som en unge til å få tatt av maskeringstapen i morra. Da kan jeg med sikkerhet si at den ene veggen er HELT ferdig :)


Tenkte først å velge en nyanse kaldere, altså den med litt mindre gult i, men så er det jo sånn at rommet er nordvendt, og det betyr at det kommer kaldt, blått lys inn vinduene på denne siden av huset. For at rommet skal fremstå som lunt, valgte jeg derfor denne fargen. Valmuefrø, heter den.


Har også malt ferdig listverket rundt døra inn til kjøkkenet. Døra selv skal trolig få samme farge, mens garderobeskapene hennes skal males helt hvite. De dekker nesten en hel vegg. De siste veggen skal altså få den fototapeten jeg viste fram i forrige uke. Kan jo vise den fram en gang til ;)


Har valgt nøytrale farger på veggene, sånn at Sanne kan vokse med rommet. Hun får fargeklatter på møbler og ting, åsså skal vi snike inn litt glamour også. Kontraster blir vel stikkordet her. Er vel ingen som umiddelbart tenker glamour når de ser denne fototapeten her :)) 
I morra skal jeg pusse og male den siste lille panelveggen, og muligens døra også. Herlig å se på at ting faktisk blir ferdige :)) Too-da-loo!!


post signature

3 kommentarer:

Marianne. sa...

Hei Turid!
Kjempeflott!!! Jeg vet hvem jeg skal hyre hvis jeg en dag skal pusse opp ser jeg! Dette har du øyne for c",)

Klemmer fra Marianne.

En støvel og en sko sa...

Så fint, og for en fin farge. Kan tenke meg du gler deg til i morgen, ja. Lykke til videre med rommet.
Klem :-)

Turid sa...

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)) Da skal jeg igang med pussing og maling :)