mandag 22. oktober 2012

Rødgrønne loppefunn

Så har det omsider kommet rødt inn på stua i treskoheimen. Hvem skulle tro det? Ikke engang sist JUL var det rødt her ;) Har lenge fundert på hva det var som egentlig manglet i denne stua, og etter utallige utskiftinger av puter og småstæsj nå har jeg endelig funnet svaret; RØDT. Det tilførte jammen meg en helt ny dimensjon i den sofakroken som tidligere var så dørgelig kjedelig og nitrist.
 
 
På Fretex fant jeg forleden disse herlige 70-talls t-lysholderne (for store t-lys). Husker vi hadde sånne hjemme da jeg var lita. Den herlige grønne vasen fant jeg på låvebutikken hos Irina (allofirina.com) for noen uker siden. Digger den! Synes rødt og grønt sammen skaper en frodighet og varme som trengs nå utover høsten :) Den folkloristiske puta (Plantasjen) er med på å understreke frodigheten, synes jeg.
 

 
Bordet mitt er designet i Nederland, og består av biter av restetre. Har et lite lampebord i samme sort.
 

 
Disse fargene fungerer kanskje ikke så godt sammen for den som er fargeblind, men det er heldigvis ingen av oss i treskoheimen.
 
Ha en strålende dag! :))


post signature

Ingen kommentarer: