fredag 7. mars 2008

'Interiørglede' - Om kurset




Da har jeg nettopp avsluttet en interiørkurs, som har gått over 4 kvelder; 3 timer hver kveld. Kurset ble holdt av interiørkonsulent Marit Iversen i hennes flotte lokaler i Heimdal sentrum.
Jeg har vært interessert i interiør i hele mitt voksne liv, ja det startet vel egentlig i ungdommen. Endelig tok jeg skrittet og ble med på kurs!
Det har vært en kjempeinteressant erfaring, og jeg føler jeg har lært mye. Kurset var lagt opp slik at vi også fikk tatt for oss rom i våre egne hjem, som vi ønsket å sette søkelyset på. Vi har laget forskjellige personlige paletter, vi har lært om belysning, fargesammensetninger, hvordan forbedre vår interiør ved hjelp av enkle midler og mye, mye mer. Gjennom forskjellige oppgaver har jeg blitt mer klar over ting som ikke fungerer i mitt eget hus, og hva jeg kan gjøre for å optimalisere det.
I tillegg til det høye nivået rent faglig, var det også veldig sosialt og hyggelig! Hvem liker vel ikke å sitte og snakke om farger og interiør, klippe og lime, samtidig som man nyter en deilig cappuccino? ;-)
Marit Iversen holder kurs jevnlig, og mer informasjon kan du få ved å besøke hennes webside http://interiorkurs.no/

Flere bilder kommer!

Ingen kommentarer: