fredag 2. september 2011

Høstfølelse

Det er temaet for Nib's konkurranse denne måneden. Tenkte jeg kunne bidra med å vise noe av det som er høst for meg, ihvertfall innendørs. En god stol, levende lys, bøker og noe varmt i koppen. Og vips - så er høstfølelsen der :-)


Gyngestolen har jeg arvet av min kjære mormor


De sorte vasene har jeg funnet på Fretex, den grønne er laget av kunstneren Per Lysgaard på Røros.


Bordet er fra Ikea, denne sorte vasen er også fra Fretex, med kvister fra et stort lønnetre vi har i hagen :-)


Lys blir det aldri nok av. Ikke bøker heller, forresten ;-) Brikken fant jeg på Fretex. Jeg elsker Fretex og loppis!



Tekoppen er fra britiske Windhorse, forhandles i Skandinavia av Il Mondo. Bordskåner i kork fra Ikea.


post signature

10 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
For en lun, koselig høstkrok. Må være herlig å sitte i mormors gamle gyngestol å kose seg med en god bok og en kopp med noe varmt i!
Ønsker deg en strålende fin høsthelg.

Sofienberggata 3f sa...

Åh, så koselig med gyngestol! Og den koppen var veldig lekker...

Klem, Anja

Hasigamas mamma sa...

Koselig høstkrok! Deilig med gyngestol! :)
Lykke til!

Turid sa...

Tusen takk for hyggelige og varmende kommentarer. Setter stor pris på det :-)

Klem, Turid

Zopp Design sa...

Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

Zopp Design sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Rebekka sa...

Så fine høstbilder du viser :o)
Koselig lesekrok med den nydelige gamle gyngestolen du har etter mormoren din. Fint høstbidrag :o)

Ønsker deg en superflott uke :o)

Maria Theresa Olsen sa...

Det ser bare rigtig dejligt ud (: Dejlig forårsstemning. Er specielt vild med de små lysestager i birketræ og den gamle gyngestol.

Turid sa...

Tusen takk! :-) Så koselig at dere besøker bloggen min :-)

Klem, Turid

Anne Marit Telle Sæta sa...

Tenk å eie en så nydelig gyngestol, dette så trivelig, og så med en fin kopp med te!! Syns også at bordet fra Ikea var fint!
Ha trivelige kvelder i høst!