lørdag 26. mars 2011

Vindusfolie på plass - velkommen privatliv!

Endelig er det mulig å drikke sin morgencappuccino og spise frokost ved lyset ved vinduet uten å ha følelsen av å bli observert utenfra! :-) Vi har et stort kjøkkenvindu, og der elsker jeg å sitte å lese og skrive, pga det gode dagslyset. Men så var det ulempen; det går flere gangveier utenfor huset vårt, så når folk kommer gående er det lett å se inn til oss. Spesielt hvis det er mørkt ute og lyst inne hos oss. Det blir nesten som et kinolerret. Gratis forestilling i nr. 60, liksom :-D


Det har vært helt uaktuelt med en gardin, for jeg synes ikke det er så hygienisk med stoff flagrende over brødsmulene, og komfyren er heller ikke langt unna, så den gardina ville neppe overlevd særlig lenge.
Jeg har lett etter vindusfolie lenge, men vi har et stort vindu, og de fleste foliene jeg har funnet har ikke vært lange nok. Endelig fant jeg et sted der de skjærer etter mål, nemlig Bokstavfabrikken. Folien kom på plass i går. Jeg føler at vi endelig har fått tilbake privatlivet! :-) 

Ingen kommentarer: