mandag 28. mars 2011

Et tilbakeblikk mens snøen daler ned

Har lyst til å dele noen bilder med dere fra i fjor vår, siden Kong Vinter har kommet tilbake til Trøndelag. Åsså vil jeg gjerne takke dere som kom med innspill på problemet mitt fra i går. Kjempesnilt! :-) Som dere ser lyktes det å sette inn bilder igjen i dag, men bare ved bruk at det gamle redigeringsprogrammet. Regner derfor med det er et problem sentralt og ikke på innstillingene mine. Benytter også anledningen til å si takk til alle som besøker bloggen min! Setter så stor pris på det. Det inspirerer meg videre i bloggingen OG i kreativt arbeide forøvrig. Hjertelig takk!! :-) :-)








1 kommentar:

Barbros lille verden sa...

Hei du!
Tusen takk for tips ifm bildetrøbbel! Jeg bestemte meg for å prøve en siste gang i dag, før jeg evt tilbakestilte innstillingene. Det funka faktisk, så det kan virke som de har fiksa det nå da :) Men da vet jeg hva jeg skal gjøre om problemet dukker opp på nytt!
Koselig med vårløv-bilder! Det er ikke akkurat det vi har utenfor vinduene for tida ;)
Ha en fin kveld!
Klem fra Barbro