fredag 16. september 2011

Sommerminner på lerret

En god stund nå har jeg benyttet meg av dekortapens fantastiske egenskaper. Jeg har tapet kopper, hyllekanter, huskelapper, bilder og jeg vet ikke hva. Siste tape-prosjekt ble denne lerretstavla med bilder fra ferien vår i sommer. Ideen til tavla kom vel etter å ha saumfart et eller annet interiørblad, og lenge stod den der med bare hyssingen surret rundt. Ingen bilder, ingen tape. Ingen PLAN, liksom *fnis*. Men så fikk jeg endelig valgt ut og printet de fineste bildene og da var det jo i grunnen bare å begynne å tape. Er så fint å tenke tilbake på en deilig sommerferie i varme strøk nå som høsten nå har gjort sitt inntog.
Lerret fra Claes Ohlson, hyssing fra dagligvarebutikken, dekortape fra Nille. Enkelt og greit, og gjort på en halvtime :-)




Prøvde ut en ny template som jeg lastet ned HERFRA, etter tips på NIB. Det tok nok litt lengre tid enn det jeg hadde trodd, men det var kanskje fordi det er helt nytt for meg. Så det blir vel helst en slags helgasyssel eller sånn 'av og til'-greie, hvis jeg ikke lærer meg til å fikse det i racerfart. Men artig var det jo :-)

post signature

Ingen kommentarer: