søndag 10. februar 2013

Oransje blikkfang


Jeg vil starte med å si Gratulerer med Morsdagen, til alle dere mammaer der ute! :)
Håper dere har en fin dag. Jeg var så heldig å bli vekket av mine to flotte jenter i morrest, da de kom inn på soverommet i et unisont: 'Gratulerer med morsdagen!'
 


Bærende på hvert sitt serveringsbrett, hvorav ett med selvlagde gaver og tegninger, og ett med snadder, kom de stolt bort til senga mi og overøste meg med kjærlighet. Jeg fikk til og med deilig skuldermassasje etterpå! :)




 
I dag har jeg tilbragt mye tid på kjøkkenet. Kanskje litt unormalt for en mor, på en dag som denne *fnis*, men det var høyst frivillig. Jeg har bakt vaniljeboller, mens jentene har perlet ved kjøkkenbordet. Hollenderen har vært på jobb.




Etter at jeg fikk nytt kjøkken har det vært en sann glede å tilbringe tid på kjøkkenet. Jeg får nesten litt energikick når jeg er der. Kanskje det har litt med fargene å gjøre? Jeg har nemlig valgt å legge ut små oransje energibomber her og der. Synes det er en flott farge i små doser :)




Hjertet har Sanne (8) perlet til meg, og skåla har jeg fått av min snille søster. Løkboksene mine har jeg blogget om tidligere (det innlegget finner du HER).

Nå er jeg glad i mange slags farger, men liker helst å samle forskjellige fargetoner innenfor EN farge. Det blir liksom mest ryddig i mitt hode. Ser med beundring på dem som våger og greier å blande tilsynelatende 'feil' farger sammen, men så blir det fantastisk resultat. Jeg kan også gjøre det, men så må jeg endre det tilbake til mer ryddige former, for å få ro i sjelen. Jaja, godt vi er forskjellige, det blir mest spennende sånn.
 
Ha en fortsatt fin dag! :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

Torill sa...

Heisan !! Høyrest ut som du har ein fin dag. Og at du liker deg på det nye kjøkkenet kan eg godt forstå. Oransj er ein flott fargeklatt !! Ha det godt.

Åpent^hus sa...

høres ut som en koselig morsdag

fin morskveld til deg også! :)

Lin K sa...

Oransje fargeklatter har vi brukt her i huset også. En stund hadde vi til og med gardiner i oransje på kjøkkenet i januar og februar, for å få et lite energiboost i mørketida :)

Høres ut som en deilig morsdag! Her laget eldstejenta Oreokake på bestilling fra mor. Deilig kveldskos!

Ønsker deg en fin mandag :)

Klem Linnette

Skjerstad sa...

Så gode de er !
Skal si det er jenter som vet å sette pris på sin mor :)
Oransje er en av mine favoritt farger ( har til og med oransje sofa ;)
Takk for trivelig hilsen inne hos meg !

Janne