onsdag 11. januar 2012

Loppefunn - en grønn dør!

Ja, så har man vært på loppistur igjen, og den ble innbringende. Dro sammen med min gode nabo, som jeg har bodd i samme hus som i 8 år, men som jeg først for kort tid siden 'fant'. Og nå har vi funnet ut at vi har mye til felles! SÅ koselig!! :)))


Vi satte oss i en noenlunde tom bil da vi dro, og dro hjemover med blant annet en gammel dør, en brun vinballong og noe småtteri. Det var et pussig syn må dere tro; to damer i forsetet med en svær, grønn dør mellom seg! *fnis* Alt dette flotte fant vi hos Gunda, med bloggen ContainerGirl, på Stjørdal.



Foreløpig har døren blitt vasket og fått plass på kjøkkenet, hvor den brukes som bakvegg bak et annet loppefunn; et gammelt skap.


Skapet ble plutselig plantebord :)


Den grønne vasen fra Lysgaard Keramikk er en av mine favoritter!


Dette 'tårnet' er det man finner på Marcusplassen i Venezia. Flasken har det vært limoncino i - ekte italiensk sitronlikør! Mmmm.... :))

Bonzai



Meningen er at døra skal bli hodegavl bak senga vår, og det har hollenderen lovt skal skje til helgen. Så i neste uke kommer det nok nye bilder av døra :)) In the mean time;

Ha en fortsatt flott uke! :))

post signature

8 kommentarer:

Elin sa...

Dette var jammen ett flott loppefunn!

Inger Marie sa...

Hei:)..så flott døren var..og etasjeglasset også...gøy å komme over slike funn..lucky you:))

Familien i Fjellborg sa...

Hei hei
for et flott funn - døra var jo dødskul i grønn da.
har selv en gammel dør som hodegavl og er veldig fornøyd med det.
lykke til med prosjektet
ønsker deg en fortsatt flott kveld
hilsen fra anita s

Turid sa...

Takk for koselige hilsener! Ja, jeg er så fornøyd med døra mi! :))

Turid sa...

Takk for koselige hilsener! Ja, jeg er så fornøyd med døra mi! :))

Turid sa...

Takk for koselige hilsener! Ja, jeg er så fornøyd med døra mi! :))

Turid sa...

Takk for koselige hilsener! Ja, jeg er så fornøyd med døra mi! :))

Turid sa...

Takk for koselige hilsener! Ja, jeg er så fornøyd med døra mi! :))