onsdag 27. november 2013

Gi oss i dag vårt daglige putetrekk


Da har vi kommet et godt stykke på vei med innredningen av soverom og garderoberom. Oppussinga gikk veldig greit - hollenderen har hatt en stor malejobb, mens jeg har kun tapetsert en vegg, og stått for innredningen.


 
Tapeten er bestilt hos photowall.no. Det er jo ingen som tror det ER en murvegg der, men det handler jo om å skape en stemning, ikke sant? :)
 


Noe gjenstår; som en stoppet hodegavl med litt eksklusiv look (den har vi tenkt å lage selv), åsså må jeg finne to leselamper, som både er fine og gir godt leselys. Jeg har notert noen favoritter bak øret..
I tillegg dukker det sikkert opp noen ting underveis, som man plutselig finner ut kan være kjekt å ha.
 
 
 
Putene fant jeg hos Kid - alle som en. Heldig med den, for da er det så enkelt å se hva som passer ammen. Man går bare og plukker og sammenligner, og kommer hjem med en svæær pose med puter.
Faktisk så svær at man må gjemme den hos en venninne noen dager, og snike dem fram to i slengen, så ikke hollenderen får sjokk! :)
 
 

 
 
Håper du koser deg i dag
- det har i hvert fall jeg tenkt å gjøre,
siden det er bursdagen min.
Tar med familien til teateret i kveld,
for å se julemusikalen 'Nøtteknekkeren'.
 
 
Fin Onsdag! :)
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer: