mandag 4. november 2013

Vinterstemning




Inne på NIB er det Novemberutfordring på gang. Denne gangen samler vi oss rundt temaet 'vinterstemning', og dette bildet fra sist vinter får bli mitt lille bidrag. Bittelitt surrealistisk å hente fram vinterstemningen akkurat i dag, når det er en sånn deilig, mild og solrik høstdag ute :) Men jeg gleder meg faktisk til vinteren, og det er en stund siden sist. Sikkert fordi denne høsten, og sommeren som var, har vært så fin, med mye deilig vær og fine opplevelser. Det var mange kalde vinterdager i fjor, men lunt og godt inne på kjøkkenet mitt. Jeg tenner ofte lys i vinduene, for jeg synes det er så stemningsfullt å se lysene utenfra også. Kommer det besøk, blir de ønsket velkommen med levende lys både ute og inne :)
 
 
 
 
Finn fram en deilig kopp kaffe eller te, og riktig kooos deg med alle bidragene i utfordringen, som du finner HER :))
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

Unknown sa...

God stemning:)
Flott bilde ♥

Lykke til!

Mitt og vårt hjem sa...

Flott bidrag!:)

Prinsesse Vilikke sa...

Nydelig!

Lykke til!