torsdag 14. november 2013

Love


Hva gir vel en større lykkefølelse enn at barnet ditt kommer hjem fra skolen eller barnehagen med noe selvlaget?
 
 
 
Dette hjertet fikk jeg av Sanne i fjor. Hun har laget det på sløyden. 'Mamma, æ strævd skikkelig med det, altså'
 

 
O, lykke! Føler meg privilegert som har så fine og friske jenter :)
 
 
 
 
Det er senhøst, og viktig å skape kos og stemning i hjemmet. Snart kan vi tenne det første adventslyset, men jeg har allerede tatt fram det lille treet mitt, med lys.
 
 

'Tenner' det på morgenen før vi setter oss ved frokostbordet, og igjen på ettermiddagen, når alle er kommet hjem. Det skaper så mye stemning i kjøkkenet vårt.

 
 
 Jeg håper du koser deg også, både hjemme og borte. Jeg teller dagene til en liten ferie med min mor og søster. 3 dager i Kongens By venter - gjett om jeg gleder meg! :)
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

Frk Elton sa...

Så koselig :)
Det er så vakkert og stemningsfult med slike lys både morgen og kveld!
Ha en fin kveld!
Klem

elviras drops sa...

For eit sjarmerande hjerte! God helg!