onsdag 21. april 2010

Loppefunn

Da jeg nylig var på loppemarked i nabolaget, kom jeg over dette flotte skapet! Jeg trengte ikke nødvendigvis et skap, men når vi nå har det, blir det brukt fornuftig. Det som gjorde at det fikk min oppmerksomhet, var at det er i samme utførelse av et lite skap som min pappa laget på skolen i sine ungdomsår, og dessuten passer det perfekt i gangen vår.


Åsså fant jeg dette sjarmerende skrivebordet. Tenkte tvert at her er det bare å reagere kjapt, før det forsvinner. Så tenkt, så gjort, og jeg var blitt den lykkelige eier av et gammelt skrivebord til stua, som jeg hadde ønsket meg så lenge.Nå kan gubbe-lille arbeide på stua på kveldstid, og fremdeles være sosial med sin kone :-) Tenk - 2 flotte møbler for en slikk og ingenting! Loppis er artig!

Ingen kommentarer: