tirsdag 19. april 2011

Keep calm - vi elsker

Tenkte faktisk dette kunne være passende å ha på soveromsdøra *fnis* Utgangspunktet er tatt i Keep Calm-plakaten.




Denne hadde passet på kjøkkenet :-)



Og sånne kunne jo hengt over sengene til jentene? Her har de valgt farger selv. Jeg hadde sikkert gått for noe turkis/grønt. Surprise.. :-)



Artig å leke seg litt med dette. Egne utgaver kan lages HER. Takk for tipset til flotte Monica med den nydelige bloggen Tyrifryd. Henne må dere besøke! :-)


post signature

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åååååh, søt du er:)
Takk for gode ord, og hyggelig hilsen inne hos meg - jeg ble så glad:)

Så artige plakater du har laget, likte veldig godt den første, hihi;)
Flotte navn på jentene dine!

Ha en riktig fin påskeuke:)
KLEM

Bird on a wire sa...

Tusen takk for kommentar, er så enig med deg. Janis er noe for seg selv. Føler av og til at jeg egentlig burde levd en generasjon tidligere :)

Det var visst her hos deg jeg oppdaget linken til keep-calm plakatene. Det gikk dessverre i glemmeboken, så jeg fikk ikke nevnt deg. Jeg skal ta det igjen neste gang - lover :)

Riktig god påske til deg også!