tirsdag 19. april 2011

Keep calm - vi elsker

Tenkte faktisk dette kunne være passende å ha på soveromsdøra *fnis* Utgangspunktet er tatt i Keep Calm-plakaten.




Denne hadde passet på kjøkkenet :-)



Og sånne kunne jo hengt over sengene til jentene? Her har de valgt farger selv. Jeg hadde sikkert gått for noe turkis/grønt. Surprise.. :-)



Artig å leke seg litt med dette. Egne utgaver kan lages HER. Takk for tipset til flotte Monica med den nydelige bloggen Tyrifryd. Henne må dere besøke! :-)


post signature

2 kommentarer:

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Åååååh, søt du er:)
Takk for gode ord, og hyggelig hilsen inne hos meg - jeg ble så glad:)

Så artige plakater du har laget, likte veldig godt den første, hihi;)
Flotte navn på jentene dine!

Ha en riktig fin påskeuke:)
KLEM

From not to hot sa...

Tusen takk for kommentar, er så enig med deg. Janis er noe for seg selv. Føler av og til at jeg egentlig burde levd en generasjon tidligere :)

Det var visst her hos deg jeg oppdaget linken til keep-calm plakatene. Det gikk dessverre i glemmeboken, så jeg fikk ikke nevnt deg. Jeg skal ta det igjen neste gang - lover :)

Riktig god påske til deg også!