torsdag 21. juli 2011

Rosa og pasteller i treskostua

Da har sommeren kommet til gangs i treskostua. Noe var rosa fra før, men er det ikke utrolig hva en bukett rosa gerbera kan gjøre med et rom? :-) HELT lyst blir det aldri hos meg, for jeg hører til dem som alltid må ha noen svarte innslag i heimen. Men rosa ble en fin kontrast til det lyse og svarte.





Vannfargen er litt mer rosa enn den ser ut for på bildet. Konditorfarge :-)







Bildet av Sanne er 1. klassebildet fra sist høst. Det lille bildet på veggen er av meg og Selma, tatt av Adresseavisens fotograf da vi fremdeles lå på barsel på St. Olav. Det store bildet er mitt eget.



Bordet var opprinnelig hvitt, men er malt i en blekgrønn farge som jeg så i et Rom123. Det prydes av alt fra krim til skjønnlitteratur og selvhjelpsbøker. Måtte selvsagt samle litt rosa bøker også. Og ja - hollenderen er fremdeles ganske frustrert over at bøkene er sortert etter farge *fnis*







Puta har jeg sydd av stoff fra Stoff og Stil.


En forlatt rosa huske er blikkfanget på det sorte bildet mitt.



Julekula fikk jeg av Selma til jul for et par år siden, men den får henge framme hele året .

Mange som har dilla på rosa for tiden - er du en av dem? :-)


post signature

Ingen kommentarer: