tirsdag 12. april 2011

Keep Calm i ny utgave

Med lydbok i bakgrunnen, og en cappuccino for hånden har jeg vært en liten inspirasjonsrunde på NotOnTheHighStreet. Der fant jeg blant annet disse kule tingene til hus og hage :-)


Jeg liker denne litt slitte utgaven av dette etterhvert så velkjente skiltet. Tøft! Det hadde passet både på stua mi og i gangen.


Herlig vintage vekkerklokke! Jeg liker litt svart i interiøret - det definerer liksom litt mer. Jeg må ha noe som er litt markant, og ikke bare duse farger - selv om det også er fint. Cluet er å finne en balanse.



Jeg som er så glad i alt som har med reiser å gjøre, synes denne var fin-fin i kart-utgave :-)

Ha en fortsatt fin Tirsdag, og husk å stem på meg HER hvis du liker bloggen min. Tusen takk! :-)



post signature

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så fine ting...
Likte spesielt godt det &-tegnet :)
Ha en fin dag.
Klem

Mamsens hus sa...

Fine ting du viser.
Likte godt den nye utgaven av
Keep Clam plakaten, den hadde passet perfekt inn hos meg. :)
Ha en fin dag videre!