torsdag 15. mars 2012

Litt tapeter fra Cole & Son

Nå er jeg så lei av å være potte tett og uggen, at jeg må finne på noe. Blogge litt, kanskje? :D Tar et aldri så lite tapet-innlegg igjen jeg. I går var jeg nemlig en snartur inne på Cole & Son. Ble så inspirert etter å ha tilbrakt noen timer i leting etter fototapet til Sannes nye rom. Den kommer fra Photowall, men disse her fra Cole & Son fikk jeg skikkelig sansen for :)


Denne taler til den østeninteresserte delen av meg. Nydelige farger!



Denne her er bare rå!



Og 'grønne' meg må jo ha med en utgave i favorittfargen også *fnis*



Bokhyller, akkurat nok ikke-realistisk til å ikke bli tatt for å være ekte, men samtidig litt 'mer' enn enkelte andre bokhylletapeter jeg har sett.


Denne søte må jeg ha med. Hva er det egentlig for noe? Sauer i en klynge? Trær? Ballerinaskjørt? :))

Cole & Son sin hjemmeside finner du HER

Ha en fin Torsdag!!
post signature

Ingen kommentarer: