søndag 11. mars 2012

Fototapet

I dag var planen å begynne å rydde av veggene på lekerommet til jentene, som skal bli Sannes nye rom. Jeg våknet i dårlig form i dag, potte tett og uggen, men hollenderen og Sanne skal igang med litt rydding og klargjøring. Jeg får sitte og dirigere jeg da ;) Tenkte ihvertfall jeg kunne vise fram tapeten hun har vært med å velge ut til den ene veggen sin.


Det er en fototapet av vinterskog, i sort-hvitt. Den kommer fra Tapetshop. Først trodde jeg det var en slags kullstifttegning eller noe, og akkurat den effekten tiltaler ihvertfall meg. Men det er altså et fotografi, noe som vises best når man ser på  bakken. Sanne får være med å bestemme ganske mye, og har også godkjent tapeten. Den blir speilvendt, og senga hennes skal stå foran til høyre. Hvordan resten av rommet blir skal jeg avsløre litt om litt ;) I morgen skal jeg gå til innkjøp av maling, sparkel osv. Endelig skal storjenta vår få eget rom! :))

post signature

Ingen kommentarer: