onsdag 30. mai 2012

8-årsdag

Etter noen ukers bloggtørke, grunnet en meget hektisk Mai måned, tenkte jeg at jeg kunne vise noen bilder fra borddekningen ved Sannes 8-årsselskap forleden. Dette var det første av to selskap - det andre finner sted i morgen. Mange jenter i klassen, mange kamerater i tunet = to selskap :) Nå er ikke Sanne noen typisk rosajente, men jeg fant endel 'bursdagsdill' da vi var i treskolandet for et par uker siden, så da ble det slik.
















Skal komme tilbake med flere innlegg snart fra turen vår til Nederland. Har bl.a. vært på Pols Potten i Amsterdam, og fått lov til å fotografere der, så det kommer endel (forhåpentligvis) inspirerende bilder derfra :)


post signature

1 kommentar:

Torill sa...

Heisan. Koslig dekka bord du viser fram.Gler meg til bilder frå Amsterdam (som er ein av dei finaste byane eg veit) Ha det godt.