lørdag 24. november 2012

Hurra, jeg vant!!

For en ukes tid siden hadde An-Magritt en Gi-Vekk inne på bloggen sin. Hun loddet ut et gavekort på 1000,- fra Design Belysning, og gjett hvem den heldige vinneren var?? Jippi, det var meg, og det passet jo SÅ bra, siden det snart kommer et flunkende nytt kjøkken inn i huset her :))

Jeg har ønsket meg en ny lampe over spisebordet, så kan den vi har nå få flytte til et nytt sted i huset. De har virkelig mange flotte lamper hos Design Belysning. Jeg har funnet meg noen favoritter, og de ser du her. Det kommer flere bilder når den utvalgte lampen er på plass i kjøkkenet. TUSEN TAKK til An-Magritt og Design Belysning! :))

An-Magritt sin herlige blogg finner du HER, og Design Belysning har DENNE hjemmesiden. Du kan også følge begge to på Facebook ;)





 
Lampen Blow fra Belid. Så fiiiin!

 

Herlige Fly fra Kartell. Fins i et utall farger. Tror den kunne blitt kjempefin i oransje på kjøkkenet mitt, men jeg ender sikkert opp med noe nøytralt.. :)

Åsså har vi denne herlige skatten fra Bloomingville; Bambus Pendel. Løøøv <3
 
 
 
 
 
Men det kan kanskje ligge an til at det blir denne her; Lizzie fra Belid. Den har en pære som enkelt kan dimmes, åsså liker jeg den matte finishen. At Hollenderen liker denne, gjør vel ikke saken noe værre heller. Får vel drømme om pendellamper de neste nettene ;)


Ha en fin Lørdag, folkens! :)





 
 

Ingen kommentarer: