fredag 1. februar 2013

Gi oss i dag vårt daglige putetrekk - Reborn


Så klarte jeg ikke å holde ut abstinensen lenger. Det er bare å kaste inn håndkleet. Nye putetrekk er på vei. Får vel lirke dem inn i stua en etter en, litt sånn vagt, sånn at hollenderen ikke merker det. Skjønt det virker som om han har røntgensyn når det gjelder pynteputer. Hmm.
 
Min favorittbutikk på Epla er Plonka. Linda lager så mye fint i akkurat sånne stoffer som jeg liker, og hun har alltid en stort utvalg. Butikken hennes finner du HER.
 
Jeg har bestilt alle putetrekkene helt til venstre på bildet under, samt det nederste til høyre. Gleder meg som en unge til å få dem i hus! :))
 
 
 
 
Du kan lese mer om mitt kroniske putesyndrom HER :)
 
God Fredag til deg! :))
 
 
 

3 kommentarer:

Åpent^hus sa...

vet alt om putedilla!
fine putetrekk
ser vi handler stoff samme stedene :)

fin helg til deg
beste hilsner fra
Åpent^hus

mimmi-leone sa...

Mange flotte putetrekk!
En kann jo ikke få nok puter, de pynter opp og er gode å bruke i tillegg.

Tusen takk for koselig kommentar fra deg!

ønsker deg en nydelig helg.

Klem fra Marianne

Lin K sa...

Måtte le da jeg så overskriften på innlegget ditt i bloggrollen min! Er ikke like avhengig, men nok til at jeg ikke tør å sjekke ut linken din nå som jeg har kjøpestopp ;)

Ha en fin helg!

Klem Linnette