torsdag 7. mars 2013

Vår på skatollet

Endelig fikk vi malt det gamle skatollet som jeg fant på Fretex for et års tid siden. Det har til nå stått på Sannes rom, som skrivebord, men nå har vi flyttet det til kjøkkenet, hvor det fungerer som databord for undertegnede. Ett sted må man jo sitte og betale regninger, skrive ut ungenes ukeplaner, og ikke minst- blogge! :) Sanne har fått det gamle skrivebordet som hollenderen har brukt, og han har fått mitt. Her både sirkuleres og resirkuleres det :)
 
 
 
Vi malte skatollet i samme grå farge som veggene, siden det står i synsfeltet bak spisegruppen, når man kommer inn i rommet. Jeg ville derfor ikke ha enda flere møbler i samme hjørne som stikker seg ut. Derfor nøytral farge, som på veggene. Den heter Fjær, er i glansgrad 40, og har fargekode 5775 S1500-N (Butinox).

Hva er vel lekrere enn en Hortensia? Min absolutte favorittplante! :) Hvit vase fra Skeidar, turkis fra Kremmerhuset og blå fra Fretex.

Nøkkelen til skatollet synes jeg er en skatt i seg selv.

 
Klokken er fra engelske Windhorse, som selger varer basert på etisk handel.

 
Stolen er også fra Fretex. Malt i sort bengalack og har fått en lodden pute fra Ikea.

 
Litt nyskjerrig på hva dere andre har valgt som dataløsninger ;)
Sitter dere også på kjøkkenet, eller har dere eget kontor? Sofakroken på stua, kanskje? ;)
 
 
 

Ingen kommentarer: