tirsdag 23. november 2010

Plonka

I dag har jeg lyst til å reklamere litt for Plonka. Merket Plonka eies og designes av Dalinda, og hun har sin egen butikk på Etsy. For et par år tilbake besøkte jeg en lokal håndverksmesse på Heimdal utenfor Trondheim, og oppdaget Plonka's nydelige heklede luer.



Måtte jo kjøpe to til jentene våre; Sanne fikk en grå med turkise rundinger, mens Selma fikk en grå med rosa rundinger (den er avbildet over her). Det var det som passet best til ytterjakkene de hadde da :-) For et par måneder siden glemte Sanne lua si på bussen, så vi burde vel strengt tatt tatt en tur for å sjekke om den har funnet veien til hittegodsen. Håper den fremdeles er der..



Sanne med sin lue. Påska 2008. Disse luene er så søte!


 Plonka lager også kjempesøte små vesker. Jeg kjøpte en til make-up'en min, selvsagt i farger som matcher badet der den ligger til almenn skue (i mangel på skapplass). Det er ikke den som er avbildet over her.


Søt, søt, søt... :-)


...epler opp og i mente! 


Matcende farge på foret, selvsagt. Ingen tilfeldigheter her nei :-)


Denne er faktisk laget i samme stoff som gardinene på jentenes lekerom :-) Jeg elsker turkis!!!


Denne har kjøkkenfargene mine i seg. Jeg kunne kanskje brukt en slik til oppbevaring av t-lys eller annet småtteri, som jeg liksom aldri finner en egnet plass til. Da kunne jeg med god samvittighet latt det liggende framme på kjøkkenet. Ja, det var en god ide! Tror jeg forfølger den :-) Plonka lager også veldig mange flotte puter :-) 




Ingen kommentarer: