fredag 3. desember 2010

Årets julekort

Da er faktisk de fleste av årets julekort sendt ut til familie, venner og slektninger - og vi skriver 3. desember. Ikke værst, gitt. Tenkte jeg skulle være tidlig ute for en gangs skyld. Det gjenstår noen få, og har jeg skikkelig flaks, er det akkurat de som kikker her inne, men skitt au! Det får stå din prøve :-) Ikke bare har jeg skrevet 40 konvolutter 'på privaten', men tenk - her har man også vært god kone og skrevet 40 konvolutter for sin mann - til hans forretningsforbindelser!:-) Sekretærgenet lar seg som vanlig ikke fortrenge...


Hollenderen brukte som argument at min håndskrift er penere enn hans (noe som forsåvidt stemmer), og trodde selvsagt jeg gikk fem på, men det skal som kjent litt mere til for en trønder :-D Den egentlige grunnen til at jeg gjorde det, var rett og slett god gammeldags tankegang (og noen vil si en smule bibelinspirert): 'gjør mot din neste som du vil at han skal gjøre mot deg'. Så det så :-)
(Åsså har vi selvsagt ikke dynget ned ungene med mel før vi tok bildet.)

Ingen kommentarer: