mandag 29. november 2010

Brødbakemaskina jeg vil ha!

Dette er Electrolux sin brødbakemaskin, og den har jeg peilet meg ut! :-) Etter at datteren min fikk diagnosen coeliaki, bestemte jeg meg kjapt for at denne familien trenger en brødbakemaskin.
Den svenske produktbeskrivelsen sier: EBM8000Fresh Bread Pâtissier - bakmaskin med 15 olika program varav 3 speciella kakprogram, 3 olika gräddningslägen, 3 olika vikter, brödform samt extra kakform, 12h fördröjd start, 680W. Silver.


Ja, svensk produktbeskrivelse fordi den viser seg nemlig å ikke være så enkel å få tak i i Norge. Kan vel straks tenkes jeg må på en harrytur til vår gode nabo i øst snart. Finax (se forrige innlegg) samarbeider nemlig med Electrolux, og brødmixene/oppskriftene deres er visstnok svært egnet til denne brødbakemaskina. Jadda, jadda, går sikkert fint an å bruke mixen deres i andre maskiner også, men denne var nå flott da! ;-) Dessuten sender de med et Finax oppskriftshefte når man kjøper dnene maskina. Hahaha, nå tror sikkert alle at jeg er lett å lure, men neida, her kommer vi til rosinen i pølsa; designet på denne maskina er tusen ganger finere enn de andre jeg har sett på. Så det så! 

Ingen kommentarer: