tirsdag 14. desember 2010

Husk FiberHusk!


Etter tips fra min kjære tante (som har cøliaki, i likhet med min datter), har jeg i dag bakt brød tilsatt FiberHusk. FiberHusk er pulverisert psylliumfrøskall, som blandes i væsken før det tilsettes melet. Det har virkelig samlet deigen og gjort brødet mye smidigere og saftigere. Ikke en smule som ryr av brødet nå, uten at jeg ønsker det :-D Genialt!!


Har også tilsatt glutenfri musliblanding, som min datter ikke likte servert i en tallerken med melk på. Men dette brødet kommer hun til å digge! Har tjuvsmakt selv, og NAM - FOR ET DEILIG BRØD!! Så, dere som skulle finne på å bake glutenfritt; husk FiberHusk! :-) :-) Den blå koppen er kjøpt hos Kremmerhuset i Trondheim (tidligere nevnt i et innlegg jeg hadde om glassfatene mine fra Fretex)

Velbekomme, eller som vi sier på hollandsk; eet smakelijk! :-)


Ingen kommentarer: