tirsdag 28. desember 2010

Morsdagsgave - til meg selv :-)


Da er morsdagsgaven for 2011 i boks! :-) Jeg pleier hverken å få eller ønske meg gaver til morsdagen - vi har egentlig en slags 'avtale' om det i heimen, for vi synes ikke det er det som teller. Det som varmer mammahjertet mitt aller mest er de utallige tegninger, klemmer og kjærlige ord som jentene overøser meg med, både på denne dagen og alle andre dager. Og servering av kaffe og muffins på senga selvsagt :-)


Men i år har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøpe en gave til meg selv fra jentene mine. Noe som symboliserer min kjærlighet til dem. Så da blir det egentlig en gave til dem også. Og det blir i form av et smykke. Borte er alle forhåpninger om at mannen skal tenke i samme baner, så dermed er den saken ute av verden :-D Jeg har bestilt smykket mitt hos Stamped under The Moon og gleder meg som en unge til det kommer i posten! :-) 

Ingen kommentarer: