søndag 24. april 2011

Blågrønn påske

Jeg har vel greid å få tydelig fram på bloggen etterhvert at det er blått og grønt som er mine favorittfarger, med innslag av lilla? :-) Påsken er i så måte intet unntak, og dette er noe av påskepynten i treskoheimen i år:


Selvlagede isoporegg. Egg og alt utstyr fra Stoff og Stil


'Perler' gjør seg


Grønt kjøkken med innslag av blått. Prikkete voksduk fra Stoff og Stil. Love it!


Og pynten skifter gjerne plass i ny og ne. Her har den havnet på den gamle vaskerstolen jeg  fant på auksjon, og fått selskap av en gammel termos fra Ikea, som fungerer som vase.


Kula og Sveisen


Greengate og franske makroner. Oppi egget er det et t-lys. Jeg liker visst prikker :-)


Hylekoret (eggevarmere)


Selma (4) sin påskekunst, medbragt fra barnehagen


Sanne (6) sin skjønne kylling, laget på SFO

Ha en riktig fin 1. Påskedag, alle sammen! Og husk; stem gjerne på meg HER hvis du liker bloggen min. Tusen takk! :-)


post signature

2 kommentarer:

TheaJ sa...

Så mye flott!:):) Så flink du er å lage påskeegg. Stoff&Stil må jeg virkelig innom en dag altså..
God påske!!:)

Mia sa...

Inspirerende !!! Jeg deler din lindeksap for blått og grønt.Jeg har helt dilla på de to fargene og her var det da mye inspirasjon å finne.. Eggene var bare helt fantastiske! Jeg legger meg til som følger.
Ha en flott dag !
Hilsen Mia