søndag 12. februar 2012

Praktfulle petunia!

Rett utenfor kjøkkenvinduet har jeg et lunt sted hvor det henger en krok sånn lagom plassert, perfekt for en plante. Hvert år før 17. Mai kjøper min mor 3 hengeplanter; en til min søster, en til meg, og en til seg selv. Vi velger oss en, og sist vår var det denne lille petuniaen jeg valgte. Jeg er nøye med vanning og plukking av visne blomster, så planten blomstret frodig gjennom hele sommeren. Den hang rett ved min favorittplass i hagen, så jeg har 'nærkontakt' med både planten og humlene som trives så godt der :)



Tenkte det kunne passe godt på morsdag å la denne planten, som jeg fikk av min mor, være mitt bidrag i Moseplassen sin konkurranse; X-Faktor - Blomsterutgaven 2012. Dagens farge er LILLA.

Vil du bli med? Klikk deg inn på bildet under, og du kommer direkte til konkurransen ;))



Ønsker alle mammaer der ute en fin-fin morsdag! :))

 

post signature

Ingen kommentarer: