fredag 18. januar 2013

Bladkurv = null hull!


Hollenderen, altså mannen min, har fobi mot små, sorte hull på veggen. Dere vet, sånne som dukker opp overalt der man har fjernet bilder og annen veggpynt. Som gjør at veggen ser ut som den er beskutt. Vi har mange sånne hull i treskoheimen.
Da vi var ferdige med å pusse opp kjøkkenet, ble det klart for meg at de nye veggene ikke kunne bli spikret og skrudd på i hytt og gevær. Hollenderen hadde størst innvendinger. Han er forsåvidt unnskyldt. Han kjenner mine tendenser til å forandre og endre på ting, så det kunne fort blitt en perforert vegg :)
Nå kan det ikke bli sånn at man ikke skal kunne gjøre det koselig rundt seg, men som hollenderen sier; 'det går jo an å tenke seg litt om man før man henger opp noe'. Øh...er DET lov, ja...? Og man kan begrense seg til ting som er virkelig fine eller morsomme, og som man kun kan henge på vegg. Inn under denne kategorien faller ikke nødvendigvis bladoppbevaring.
 



 
Bladkurv på gulvet, derimot, blir noe helt annet. Jeg må ha mine interiørblader lett tilgjengelig i begge etasjer, og nede betyr det på kjøkkenet. Har mer enn nok gulvplass der, så jeg tror denne søte kurven fra Åhlens kunne passe helt fint.
 

 
Og siden jeg likevel er på Åhlens og shopper, kan jeg jo bare slenge denne puta i handlekurven. Den er rett og slett lekker! :)
 
 
Ønsker deg en fin Fredag, snart helg nå, folkens! ;))
 
 
 

Ingen kommentarer: