søndag 17. mars 2013

Smykketre


Ordet Smykketre fikk en helt ny betydning på jobb her forleden :) Jeg og min kollega hadde vært og handlet en kvist på den lokale blomsterbutikken, som vi satte i en bøtte med sand, og dekorerte med rosa steiner øverst.
 



I Trondheim har vi nemlig noe som heter 'Toilldag', en slags crazydag, med lave priser og pussige påfunn. I den anledning skulle gullsmedverkstedet hvor jeg per i dag har arbeidspraksis, også delta med endel tilbud.
 

Jeg kom på ideen om å lage et ekte smykketre, og dette ble dekorert med smykker som skulle selges til svært rabatterte priser. 

 
Vi fant fram noen fjær, kjøpt hos Panduro, og begynte å henge opp smykker. Riktig så lekkert ble det!

 
De blinket i både gull og sølv...

 
 
...stort og smått....


 
Litt påskeaktig ble det også, med de fjærene.

 
Dette treet blir nok stående en stund. Og det kan jo tenkes det sniker seg inn non påskeegg her etterhvert ;)
 
(Gullgalleriet er på Facebook)

 

1 kommentar:

gult hus i svingen sa...

Ååååå så fint det smykketreet ble da:) Var på Toilldag i går jeg, uten å vite at du er på Gullgalleriet:)
Fin søndag til deg fra Trine:)