fredag 10. desember 2010

I julestemning


Ingen tvil om at julestemningen begynner å komme i heimen, til tross for at jeg helt bevisst tar det superkuli i forhold til juleforberedelser generelt sett. Jeg pynter sånn ca. to ting hver dag, så blir det sakte men sikkert
jul.


Har pakket inn det meste av det som skal sendes bort til jul (ikke gubbe-lille, hvis noen skulle finne på å tro det, haha..), både av gaver og ting som ikke er julete nok. Man tilsetter nemlig ikke jul til huset uten å fjerne noe annet som er overflødig i høytiden. Ellers blir det fullt. Og vi liker ikke fullt. Vi liker passe.


Men så er det denne vinglinga da. Jeg blir liksom ikke helt enig med meg selv om hvordan jeg vil ha det. Så det blir endringer. MANGE endringer. Sånn sett har man jo nok å stå i med til tross for at man bare pynter sånn ca. to ting hver dag. Man ENDRER nemlig ti ting i samme slengen...


Ingen kommentarer: