lørdag 19. februar 2011

Pikekyss og cappuccino - det er helg!


Er vel lov til å kose seg litt ekstra på en lørdag? :-) Var på bytur med mann og barn i dag, og vi kjøpte med oss deilige pikekyss hjem! Mmmm...  Sammen med en cappuccino fra min uerstattelige Nespresso, smakte de alldeles fortreffelig!


De gamle fruktfatene har jeg arvet av min mormor. Er kjempeglad i dem! Har 6 stykker, som alle har forskjellige motiver.




I tillegg er jeg så fornøyd fordi jeg gjorde et varp på loppisen på frivillighetssentralen vår i dag; kjøpte flotte, nesten ubrukte barneklær - en hel bærepose, til en femtilapp! Var mange fine bukser og gensere der altså! Åsså fikk jeg med to små vaser på kjøpet, til vasesamlingen min :-D Synes det er fint å støtte dem - de gjør så utrolig mye bra for folk, og når brukte ting er såpass bra ser jeg ingen grunn til å absolutt kjøpe nytt hele tiden. Me like gjenbruk - in many ways! ;-)

Ha en riktig god helg! :-)

Ingen kommentarer: