mandag 3. januar 2011

Kjøkkenmaskina som krever nytt kjøkken

I dag har jeg tenkt å sikle litt over denne. Kitchen Aid sin 'Artisan' har funnet veien til mangt et kjøkken rundt omkring i landet og verden forøvrig, noe som normalt skulle tilsi at jeg IKKE vil ha det. Litt sånn kjerringa mot strømmen :-D  Men denne klarer jeg rett og slett IKKE å IKKE se for meg på kjøkkenbenken min en gang i framtiden. Må bare oppgradere kjøkkenet først, sånn at Artisanen står i stil med resten. 






Jeg elsker jo per definisjon alt som er turkis, så den er vel et naturlig førstevalg. Men i boysenbær er den også utrolig lekker!



Jeg kom dessuten over en blogg hvor den var avbildet i fargen pistasje, og den var kjempefin!  Skal prøve å lete fram et bilde med denne fargen. Ser ikke ut som om den er å fa tak i  Norge, dessverre. Men det blir vel en tur utenlands igjen også etterhvert - om ikke annet så for å kikke (og sikle ytterligere)  :-)



Ingen kommentarer: