lørdag 8. januar 2011

På svømmekurs - med interiørblader i veska!

Fulgte datteren min til svømmekurs i dag tidlig, og mens jeg satt der, bladde jeg litt i noen gamle interiørblader jeg hadde tatt med. Kom over noen reportasjer som jeg liker kjempegodt, og som jo er årsaken til at jeg fremdeles hadde akkurat de bladene liggende. Det blir jo så mange etterhvert, så noen må man jo kvitte seg med. Jeg gir bort mine til interiørinteresserte venninner, med mindre jeg liker noe i bladet spesielt godt. Som disse her :-)

Dette er fra et nummer av Kamille Interiør & Hage i 2008:




Dette er fra Rom 1.2.3.:



Åsså kommer 3 bilder fra en reportasje fra ei hytte i Valdres. Eieren har virkleig skapt ei superkoselig hytte, beholdt hyttestilen, men modernisert den. Masse lunhet og varme! :-)




Når jeg ser på disse bildene begynner jeg virkelig å lure på hva som er MIN stil. Blir lettere forvirret, i grunnen. For dette er da virkelig helt forskjellige stiler, eller hva? HETER det noe når man liker alt dette på en gang? vintage/fransk/nordisk/natur-stil?? Det kunne jo vært greit å finne ut av..

Ingen kommentarer: