fredag 4. mars 2011

Brødbakemaskin - noen tips?

Jeg hadde et innlegg for en tid tilbake (ser HER) hvor jeg pratet litt om en brødbakemaskin jeg har funnet. Det gjelder denne her, fra Electrolux:

Eldstedatteren min og jeg har cøliaki. Hun går på diett og jeg baker alt brødet hennes selv. Foreløpig betyr det ca. 1 brød i uka, men fra slutten av denne måneden begynner jeg også på diett og det betyr at det kommer til å bakes mye mer brød heretter. Jeg trenger en bra brødbakemaskin. Er det noen som har noen å anbefale?

Maskina fra Electrolux er visst ikke å få tak i her til lands, men jeg har funnet en butikk i Åre som har den (eller ihvertfall som kan bestille den), så det blir muligens en Sverigetur snart :-)
men jeg kunne jo tenkt meg å vite litt om andre typer maskiner også. Ser at en maskin som heter Melissa er mye nevnt. Noen som har erfaringer med den?




Ingen kommentarer: